Restyling en lancering website

Het oude logo? Dat eten we op! Dat is pas een manier om een restyling te introduceren. Tijdens de feestelijke lancering van de restyling en de nieuwe website van STOHA werden er taartjes geserveerd met het oude logo erop.

Het woordmerk van STOHA is vernieuwd en de huisstijl is aangepast voor verschillende media en toepassingen. STOHA staat voor Sterk Techniekonderwijs Haaglanden en werkt samen met 29 scholen in de regio. Deze scholen moeten ook allemaal het logo kunnen gaan gebruiken online of op hun drukwerk. Daar is een makkelijk bruikbaar pakketje voor nodig. Het oude logo voldeed niet meer voor al de verschillende toepassingen, varianten en bestandsformaten.

Taartjes met het oude logo erop en een visitekaartje met het nieuwe logo ernaast.
Op een originele manier werd er afscheid genomen van het oude logo. Het oude woordmerk deed voor een laatste keer dienst op een taartje. 🙂

Niet alleen het nieuwe logo werd begin deze maand gepresenteerd, de nieuwe website kwam op hetzelfde moment online en werd groots gepresenteerd met ons op het podium in het Techniek Innovatie Huis in Den Haag.