Naar index

TOTAALONTWERP

Als je een merk meteen goed neerzet heb je hier eerder profijt van. Dat snapt iedereen. Soms wordt er een organische route gekozen: de middelen zijn er niet of er is geen tijd vrijgemaakt voor merkontwikkeling. De uitingen worden los van elkaar ontworpen, misschien zelfs door verschillende ontwerpers. Al naar gelang er de tijd is of financiƫle ruimte. Als je denkt dat de eindstreep van het project niet gehaald gaat worden kan dit uiteindelijk lonend lijken. Maar deze aanpak is onder de streep vaak duurder en minder effectief.

Met het werk dat Omedical doet kun je geen half werk doen. Het product en dus ook het merk moeten van meet af aan kloppen. Omedical houdt zich bezig met het behandelen van pijn bij het vrijen. Een beginnetje maken met een knutsel-logo of een tijdelijke site was geen optie voor de oprichter. Zij zou op die manier waarschijnlijk alleen verder van haar missie af komen te staan. Proffesionaliteit zoekt zij bij zichzelf, haar partners en in de uitstraling van de uitingen naar buiten toe. Hier boekt zij resultaat mee en vanaf de eerste dag kon zij haar clienten helpen op de manier die zij voor ogen heeft.

Bekijk hier ons werk voor Omedical.

november 2017