Naar index

OMDENKEN

Voor een nieuwe vinding of een onbekend product is soms een minstens zo slimme oplossing nodig om uit te leggen aan een groot publiek wat het is.

Voor Garage van Bemmelen hadden wij niet te maken met een doorsnee publiek, maar met liefhebbers van klassieke auto’s. Deze liefhebbers en daarmee ook de aan hen verbonden garages krijgen steeds meer te maken met nieuwe wet- en regelgeving rondom autoverkeer. Dit riep weerstand op en protesten door de branche-verenigingen en auto-clubs.

Garage van Bemmelen speelde slim in op de regelgeving door een nieuw product aan te bieden waardoor klassieke auto’s minder uitstoot produceren. Na een keuring worden de auto’s van de lijst vervuilende auto’s geschrapt.

Toen wij voor de garage een gelegenheidsmuseum maakten, ontwierpen we in een moeite een uiting om tijdens dit evenement aandacht te vestigen op dit nieuwe product. Zulke bijzondere producten verdienen onze aandacht.

Bekijk hier het museum, lees hier meer over de campagne en lees hier meer over de innovatieve garage.

oktober 2017